.

piątek, 5 lipca 2013

Jeszcze nie zjedzone przez mole nowości książkowe

Jeżeli tak jak ja uwielbiasz czytać książki to z pewnością zainteresują Cię wszystkie nowości wydawnicze. Jeżeli chodzi o moje preferencje to chyba najbardziej przypadają mi to gustu wszelkiego rodzaju powieści. Wbrew pozorom nie są tylko ckliwe i romantyczne historie o tym jak pani poznała pana.

Kocham czytać i staram się to pasją zarażać wszystkich moich bliskich, i chociaż powszechnie uważa się, że czytelnictwo w Polsce jest na bardzo słabym poziomie to ja uważam, że jest sporo osób, których życie kręci się wokół nowych książek. Czytanie pogłębia naszą wiedzę, daje nam odpocząć i na chwilę przenieść się w inny świat, rozwija kreatywność i wyobraźnię. A co nowego słychać w popularnych księgarniach?



Na pierwszy ogień idzie książka pod tytułem „Uśpienie” jest to kryminał Marty Zaborowskiej o znaczącym tytule. Pewnego dnia z kliniki psychiatrycznej ucieka pacjent, a dwa dni później w bardzo dziwny sposób zostaje zamordowana jego lekarz prowadząca. Śledztwo prowadzi młoda detektyw, a w jego wyniku dochodzi do wielu dziwnych zdarzeń. Czy mordercą jest pacjent psychopata? Sprawdźcie sami, serdecznie polecam tą książką wszystkim miłośnikom kryminalnych zagadek.



Druga nowość na polski rynku to powieść Salman Rushdie „Ziemia pod jej stopami”. Książka to powieść, którą każdy z nas może zinterpretować w inny sposób, ale to właśnie czyni ją ciekawym. Można ją traktować jako spór pomiędzy tym co mamy w domu a tym co czeka nas gdzie indziej, opisuje przywiązanie do korzeni i chęć poznania czegoś nowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz